Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MELEG

Egy meleg fiú mindennapjai, akinek a szülei, a testvérei, a munkatársai, a főnökei, a beosztottjai, egyszóval az egész világ előtt titkolnia kell homoszexualítását. Az életben maradásban csak a BARÁTAI és a munkája segíti.

Friss topikok

  • waczyka: Drága Picifijjam! Ha nem lenne köztünk az a több100 km, nemcsak szavakkal vígasztalnálak, hanem ba... (2008.12.29. 17:45) Barátok hol vagytok?
  • melegvagyok és pasitakarok: a dejó végre van egy nagyon jó pasi de nem tudom h a legjobb barátom h fogja ezt nézzni!:S minden... (2008.09.08. 18:31) Miért kell hülyét csinálni másokból?

Linkblog

Miért kell hülyét csinálni másokból?

2008.08.22. 21:59 kupidó

szisztok.

 

Tegnap este elhívott egy meleg fiú kaposvárra randizni...

Mivel úgy gondolom, hogy barátokat szerezni sosem késő, így elmentem a randira. Majdnem hülyét csinált belőlem. Mikor oda értem, azt írta SMSben, hogy találkozzunk holnap... Egy sms-emből azt olvasta ki, hogy nem kéne ezt a randit elhalasztani. hajnali 3ig beszélgettünk. Ma elhívott hogy nézzem meg az új számítógépét -amit a pénzes pasija vett-, mert nem müködik. Beutazom kaposvárra, hogy segítsek ennek a szegény gyereknek, erre mikor megérkezem, megvárrat, és arra kér, hogy ne haragudjak, de egy másik sráchoz viszi a gépet. 

Miért kell hűlyét csinálni másokból? 

 

pedig olyan helyes pofija volt..... 

2 komment

Címkék: szex meleg buzi gay kupidó

A bejegyzés trackback címe:

https://melegkupido.blog.hu/api/trackback/id/tr95628487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

melegvagyok és pasitakarok 2008.09.08. 18:28:03

sziasztok tegnap este randiztam a legjobb barátommal bementünk a szobámba és rámmászott én meg mondtam neki h ne siessen és elment szerintetek jól tettem pedíg olyan kis cuki megzabálom!!:P

melegvagyok és pasitakarok 2008.09.08. 18:31:46

a dejó végre van egy nagyon jó pasi de nem tudom h a legjobb barátom h fogja ezt nézzni!:S
mindenesetre írt egy sms-t ebbe a pillanatba h találkozzunk holnap és ma beszéltem vele és momdta h cuki az arcom meg teccek neki és h mennyünk be a szertárba a suliba bementünk és le smárolt és röhögtem nagyon jól smárol a srác a de teccik imádom!(L) :$ a és azt mondta ha nem lesznek otthon a szülei és 2 en vagyunk akkor talán ....
süti beállítások módosítása