HTML

MELEG

Egy meleg fiú mindennapjai, akinek a szülei, a testvérei, a munkatársai, a főnökei, a beosztottjai, egyszóval az egész világ előtt titkolnia kell homoszexualítását. Az életben maradásban csak a BARÁTAI és a munkája segíti.

Friss topikok

  • waczyka: Drága Picifijjam! Ha nem lenne köztünk az a több100 km, nemcsak szavakkal vígasztalnálak, hanem ba... (2008.12.29. 17:45) Barátok hol vagytok?
  • melegvagyok és pasitakarok: a dejó végre van egy nagyon jó pasi de nem tudom h a legjobb barátom h fogja ezt nézzni!:S minden... (2008.09.08. 18:31) Miért kell hülyét csinálni másokból?

Linkblog

Az vesse rám az első követ...

2008.09.19. 19:07 kupidó

sziasztok

 

Képzeljétek. Új chatet találtam az interneten. Talán valamelyik szeretőmtől lestem a linkjét... Nagyon kedves kis közzösséget találtam ott. Természetesen biztos, hogy minegyikőjüknek vannak hibáik, de hát kinek nincs... Próbáltam jellemezni magunkat magamban: vicces, szerelmes, jószívű, és természetesen nagyon meleg... :)

Viszont ide is beférkőzött a rosszindulat, az irigység egy-két ember személyében. Na ezeket tényleg meg kellene kövezni, akik azért mennek ilyen "fórumokra" hogy másokat bántsanak...

Az elmúlt héten magamhoz nem méltó cselekedetet hajtottam végre, ezen a chaten. A magam képe helyett egy jó képű pasi képét tettem ki. nem vagyok rá büszke, de próbáltam lerázni magamról egy volt szeretőmet, aki mostanában nagyon sokat zaklat. Mivel ez a trükk nem vált be lecseréltem a képet a sajátomra...

Kedves "barátomnak" pedig azt üzenem, hogy : HAGYJÁL BÉKÉN BAZDMEG!

A munkahelyemen viszont nem változott semmi... A koléga akit annyira utálok... Még mindig nagyon utálom. Pedig esküszöm nektek, hogy én próbálom megkedvelni, de mindig tesz valamit ellenem amivel újból és újból kihívja utálatomat. Akármit tehetek, ez a fasz akkor sem kedvel engem... Ha harc akkor legyen harc! Megfogadtam a héten, hogy akárhogy, de kicseszek ezzel a majommal. Még ha ki kell nyalnom pár segget akkor is.

Minap mikor mentem a munkába megállítottak a rend szigorú őrei. Természetesen álmos voltam korán reggel, mint mindig, így adjanak hálát az égnek, hogy észre vettem őket és nem lapítottam ki őket... Szóval a biztonsági ővem nem volt bekapcsolva. Három rendőr közül kifogtam a legszebbet. Olyan aranyos kis köjök képe volt. De volt szíve ötezer Ft-ra megbüntetni. Gondoltam kihasználom a helyzetet, hogy kettesben vagyunk - a kollégái a rendőr autónál maradtak- és megkérdeztem, hogy fizethetek -e természetben! Én hülye. A rendőr fapofával azt felelte, hogy akkor tízezer forint. Ha több pénz lett volna nálam megkérdeztem volna tőle, hogy ennyire kivan éhezve, hogy megduplázta a büntetésemet?

 

Természetesen ennek is megvan a maga tanulsága: Bár minden rendőr köcsög, mégsem mindeggyik buzi...

 

puszi mindenkinek...

Szólj hozzá! · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://melegkupido.blog.hu/api/trackback/id/tr93671878

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása