HTML

MELEG

Egy meleg fiú mindennapjai, akinek a szülei, a testvérei, a munkatársai, a főnökei, a beosztottjai, egyszóval az egész világ előtt titkolnia kell homoszexualítását. Az életben maradásban csak a BARÁTAI és a munkája segíti.

Friss topikok

  • waczyka: Drága Picifijjam! Ha nem lenne köztünk az a több100 km, nemcsak szavakkal vígasztalnálak, hanem ba... (2008.12.29. 17:45) Barátok hol vagytok?
  • melegvagyok és pasitakarok: a dejó végre van egy nagyon jó pasi de nem tudom h a legjobb barátom h fogja ezt nézzni!:S minden... (2008.09.08. 18:31) Miért kell hülyét csinálni másokból?

Linkblog

KÁBÍTÓSZERES MELEGEK

2008.09.22. 18:15 kupidó

Sziasztok.

Sajnos rossz hírekből ma kijutott elég...

Meghalt az egyik beosztottam édesapja. Az autóban ült a fia mellett mikor a szívéhez kapott. A kiérkező mentősök több órán keresztül próbálták meg újra éleszteni, de sajnos nem sikerült. Meghalt. Még csak 55 éves sem volt.

A másik rossz hír, hogy ma megtudtam az egyik nagyon jó ismerősömről, hogy nagyon erősen kábítószerezik. 18 éves. Ha nem tudnak segíteni rajta menthetetlen. 22 éves már nem biztos, hogy lesz.

Kedves blog olvasó! Ha van az ismerősei között olyan aki kábítószerezik, akkor próbáljatok mindent megtenni érte. Higyjétek el hiába enyhe drog a fűves cigi. Keményebbet keresnek utána a drogosok. Sajnos tapasztalatból mondom. Mivel nem volt akkoriban sok pénzem a gyógyszereket zabáltam marékszám. ha valaki annyi vitamint evett volna, mint én 2mg-os rivotrilt akkor őt már bevitték volna mérgezéssel. Amit írok, nem dicsekedésből teszem. Nekem úgy sikerült abba hagynom, hogy kiszakadtam a régi környezetemből. Új munkahely. Részben új barátokat sikerült szereznem. Akiknek nagyon sokat köszönhetek. Mindig bíztosítottak a feltétel nélküli szeretetükről. Ha rosszúl éreztem magam és bezárkoztam nem hagyták, hogy beforduljak. Beültettek maguk mellé az autóba és vitttek bulizni, beszélgetni. Mindegy hogy hová, a lényeg az volt nem hagytak magamra.

Voltam előtte korházi kezeléseken, de nem tudtak segíteni. Az arra jó volt, hogy olcsóbban és ráadásul receptre megkaptam a szokásos gyógyszer adagjaimat. Amit felírtak három hónapra adagot, azt én megettem egy-két hét alatt. Természetesen alkoholos folyadék kiséretében. A Pszichológus beszélgetései semmit nem értek.

Kedves ismeretlen ismerőseim!

Ha vannak ismerőseitek közt olyanok akik segítségre szorulnak, akkor ne késlekedjetek! Most segítsetek! Holnap lehet, hogy késő!

Kábitószeres függők!

Ne hidd, hogy segítség nélkül abba tudod hagyni! Kérd, a szűleid, a barátaid, orvosaid segítségét. Ne hidd, hogy egyedül vagy ezzel a problémával! Ne gondold, hogy ez nem probléma! Nem az a barátod, aki meghív egy "anyagra"! Az a barátod, aki nem ad neked pénzt az "anyagra"! Ne hidd, hogy vagány vagy tőle és laza! Egyik sem! Én is jártam ebben a cipőben! Inkább égőnek nevezném az akkori viselkedésem. A kábulat mámorában nem tudtam írányítani a cselekedeteimet. Úgy vásároltam az árúházakban, hogy nem emlékeztem rá. És végül NE HIDD, hogy te kevesebbet érsz, mint akárki!!!

Itt van pár elérhetőség ahol segítséget kérhettek:


Drog Ambulancia 1135 Budapest, Jász u. 84-88. Tel./Fax: 340-8768; 329-1209/114, 120, 125
Drog Tájékoztató Központ 1184 Budapest, Thököly út 2-4. Tel.: 290-2571
Drog-kórházi Terápia Nyíro Gyula Kórház Alkohológiai Osztály 1134 Budapest, Lehel u. 59. Tel.: 270-0711
Drogmegelozési Módszertani Központ és-Ambulancia 1117 Budapest, Eromu u. 8. Tel.: 466-6461
Drog-Stop Egyesület

Telefonszolgálat – éjjel-nappal:

  Tel.: 270-2766

Tel.: 267-3344

Drogtelefon   Tel.: 349-1129
Emberbarát Alapítvány 1105 Budapest, Cserkész u. 7-9. Tel:: 431-9792

Szólj hozzá!

Címkék: kábítószer meleg kupidó

A bejegyzés trackback címe:

https://melegkupido.blog.hu/api/trackback/id/tr52676213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása