HTML

MELEG

Egy meleg fiú mindennapjai, akinek a szülei, a testvérei, a munkatársai, a főnökei, a beosztottjai, egyszóval az egész világ előtt titkolnia kell homoszexualítását. Az életben maradásban csak a BARÁTAI és a munkája segíti.

Friss topikok

  • waczyka: Drága Picifijjam! Ha nem lenne köztünk az a több100 km, nemcsak szavakkal vígasztalnálak, hanem ba... (2008.12.29. 17:45) Barátok hol vagytok?
  • melegvagyok és pasitakarok: a dejó végre van egy nagyon jó pasi de nem tudom h a legjobb barátom h fogja ezt nézzni!:S minden... (2008.09.08. 18:31) Miért kell hülyét csinálni másokból?

Linkblog

Ennek a napnak is vége.

2008.08.04. 18:24 kupidó

sziasztok.

 

No nem azért mondom, hogy panaszkodjak, de ez a napom is elég szar volt...

Reggel dolgozni menni három nap "pihenő" után kicsit kurva szar volt. A pihenőt azért írtam idézőjelben mert a három napom is kemény volt a maga nemében.

Reggel még fáradt voltam a beosztottjaim panaszkodásához, a fönököm instrukcióihoz, a kollégák ügyetlenkedéseihez. Na de sebaj! Lesz ez még így se.

De a Janika egész nap a fejemben mászkált. Meleg vagy nem meleg? Ez itt a kérdés. Nem tudtam kihagyni, hogy meg ne látogassam a munkahelyén. Sajnos csak kicsit tudtunk beszélgetni, mert a főnökei ugráltatták. Így úgy tettem, mintha csak hivatali ügyben jártam volna a központban.

Nem tudom, hogy ez a dolog hogyan fog alakulni. Minden képpen beszámolok róla.

 

Ha akartok írjátok, meg a véleményeteket. Kiváncsi vagyok rá.

Szólj hozzá!

Címkék: meleg buzi gay kupidó

A bejegyzés trackback címe:

https://melegkupido.blog.hu/api/trackback/id/tr17600346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása