HTML

MELEG

Egy meleg fiú mindennapjai, akinek a szülei, a testvérei, a munkatársai, a főnökei, a beosztottjai, egyszóval az egész világ előtt titkolnia kell homoszexualítását. Az életben maradásban csak a BARÁTAI és a munkája segíti.

Friss topikok

  • waczyka: Drága Picifijjam! Ha nem lenne köztünk az a több100 km, nemcsak szavakkal vígasztalnálak, hanem ba... (2008.12.29. 17:45) Barátok hol vagytok?
  • melegvagyok és pasitakarok: a dejó végre van egy nagyon jó pasi de nem tudom h a legjobb barátom h fogja ezt nézzni!:S minden... (2008.09.08. 18:31) Miért kell hülyét csinálni másokból?

Linkblog

Kezdet

2008.08.04. 00:13 kupidó

Sziasztok

 

 Először arra gondoltam, hogy leírom nektek, hogy hogyan kezdődött az életem, de lebeszéltem magam erről. Majd menet közben úgyis minden ki fog derülni...

Inkább kezdem a mögöttem álló hétvégével.

Somogy megyében lakom egy egészen kis faluban. Így a hétvégi programom adott volt: Nagyszakácsiban a királyi szakácsok versenye. Régi munkatársaimmal akik közt vannak nagyon jó barátaim (olyanok is akik tunak a másságomról).

Nagyon jó volt a hangulat. De ami hétvégémet "felzaklatta" az egy 24 éves fiatal romantikus lelkü fiú. Mi volt benne ami felzaklatott? Az hogy közel két év ismerettség után sem tudom eldönteni a fiúról -akit hívjunk janikának-, hogy meleg -e vagy sem! Rettenetesen el vagyok keseredve. Szinte az egész hétvégém arra ment rá, hogy megismerjem, hogy ő is meleg -e mint én! A kiváncsiságot csak erősíti bennem, hogy a fiúba rettenetesen beleszerettem...  Elvíselhetetlen a hiánya. Küldtem neki pár SMS-t, de nem merem bombázni az üzeneteimmel, mert félek, hogy kiderülnek az érzéseim. Nem tudom, hogy meleg -e vagy sem... Kapcsolatban áll a régi és az újj munkahelyemmel is. Botrány lenne belőle, ha felvállalom az érzéseimet és ő nem is meleg. Ha eljárna a szája vége lenne a karieremnek. Lássuk be! Én vidéken élek, és ha kiderül, hogy buzi vagyok, nem sok helyen alkalmaznának vezető beosztásban. De úgyebár itt a dolog másik része is: Ha ő is meleg és nem meri felvállalni a másságát mert ő is kételkedik az én másságomban, akkor soha nem fogunk egymásra találni... Ördögi kör...

Gyula barátom azt tanácsolta, hogy várjak. Jó, jó! De meddig? Mit fogok holnap vagy holnapután vagy a jövő héten megtudni amitől bebizonyosodik, hogy ő is meleg...

A pár órával ezelőtt bevett nyugtató kezdi kifejteni a hatását, így a kételyeimmel, az érzéseimmel elmegyek aludni...

2008-08-04

Szólj hozzá!

Címkék: meleg barát buzi gay kupidó

A bejegyzés trackback címe:

https://melegkupido.blog.hu/api/trackback/id/tr49599219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása