Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MELEG

Egy meleg fiú mindennapjai, akinek a szülei, a testvérei, a munkatársai, a főnökei, a beosztottjai, egyszóval az egész világ előtt titkolnia kell homoszexualítását. Az életben maradásban csak a BARÁTAI és a munkája segíti.

Friss topikok

  • waczyka: Drága Picifijjam! Ha nem lenne köztünk az a több100 km, nemcsak szavakkal vígasztalnálak, hanem ba... (2008.12.29. 17:45) Barátok hol vagytok?
  • melegvagyok és pasitakarok: a dejó végre van egy nagyon jó pasi de nem tudom h a legjobb barátom h fogja ezt nézzni!:S minden... (2008.09.08. 18:31) Miért kell hülyét csinálni másokból?

Linkblog

ÉLVEZZ VELEM JÓ BARÁT, CSAK NE ÁLMOS HAJNALON...

2008.08.11. 19:50 kupidó

...MERT A TAKARÓMAT ÉN ILYENKOR A FEJEMRE HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚZOM!

Még nem a maradék eszem hagyott el, csak az egyik beosztottam kezdett ki velem. És ettől van ilyen jó a kedvem. Egy fiatal cigány fiúról van szó. Nagyon jó képü izmos teste van. Ma megjegyezte, hogy szeretne a baráom lenni. Én azt válaszoltam, hogy ennek nincs semmi akadálya. Erre ebédszünetben bebizonyította, hogy ő nem egy egyszerű lelki barátságra gondolt. És mikor kettesben maradtunk a laborban, letérdelt elém és leszopott. Akár rendszeresíthetnénk ezt amolyan munkakedv ösztönzőnek.

Csak a fönököm rá ne jöjjön, mert még kitalálják,hogy szexuálisan zaklatom a srácot. hihi

 

Bár örüljenek, hogy nem jelentem fel őket, amiért nem kaptam meg a havi munkabéremet. Olyan borzasztó ez a dolog. Nem rég harcoltam ki fizetés emelést erre csődbe megy a cég! Nem kell félni nem kértem olyan sok béremelést. Nem abba mentek tönkre. Bezzeg az gyik tulajdonos most vett magának több millió forint értékű új autót. A rohadék. Remélem nem használja másra csak arra, hogy a korházba megy vele.

Neki se legyen jobb...

Janika ma sem jelentkezett.

 

vigyázzatok magatokra.

Szólj hozzá!

Címkék: szex szopás élvezem meleg barát buzi gay kupidó

A bejegyzés trackback címe:

https://melegkupido.blog.hu/api/trackback/id/tr81611197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása