HTML

MELEG

Egy meleg fiú mindennapjai, akinek a szülei, a testvérei, a munkatársai, a főnökei, a beosztottjai, egyszóval az egész világ előtt titkolnia kell homoszexualítását. Az életben maradásban csak a BARÁTAI és a munkája segíti.

Friss topikok

  • waczyka: Drága Picifijjam! Ha nem lenne köztünk az a több100 km, nemcsak szavakkal vígasztalnálak, hanem ba... (2008.12.29. 17:45) Barátok hol vagytok?
  • melegvagyok és pasitakarok: a dejó végre van egy nagyon jó pasi de nem tudom h a legjobb barátom h fogja ezt nézzni!:S minden... (2008.09.08. 18:31) Miért kell hülyét csinálni másokból?

Linkblog

MINDEN NAPOM EGYRE MELEGEBB...

2008.08.09. 21:31 kupidó

...Csak az a baj, hogy meleg nyári napok után mindig jön a vihar. Most úgy érzem, hogy vihar ekőtti csend van.

JANIKA nem jelentkezett. Pedig írtam neki SMS-t. Lehet, hogy elijesztettem? Nem tudom, hogy mit tegyek. Csak reménykedni tudok, hogy sok a dolga és azért nem ír... Talán majd holnap keres.

 

""Őszintén akarok élni,
Minden utam végigjárni,
Hinni abban, amire vágyom,
S ha hiszek benne küzdeni érte bármilyen áron.

Őszintén akarok élni,
És csak annyit elérni,
Hogy a jókedvem senkit ne bántson,
S ha fáj a szívem valamiért, ne nagyon fájjon!

Tőled csak annyit akarok kérni,
Hogy engedj őszintén élni,
Őszintén, szabadon, szépen,
Őszintébben, mint ahogy tegnap éltem.

Ne kelljen hazudnom senkinek
És hogyha valamit kérdezek
A válasz igaz legyen!

Szeretnék bízni mindenkiben,
Hinni, hogy nem fordul ellenem,
S nem árul el sosem.""

 

A munkahelyemmel kapcsolatban, pedig hála istennek szabadnapos vagyok. Remélem annak a gané kolégának nincs jó hétvégéje aki állandóan spicliskedik rólam.

Bocs éccsanya, hogy ma sem vallottam be neked, hogy buzi vagyok. Talán majd legközelebb.

pusz mindenkinek...

Szólj hozzá!

Címkék: meleg barát buzi kupidó

A bejegyzés trackback címe:

https://melegkupido.blog.hu/api/trackback/id/tr13608565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása